sâmbătă, 25 februarie 2012

Neaţa!


Nici nu stiu cu ce sa incep. Ma numesc... lasa, nu conteaza asta. De ce am refacut blogul asta... da, l-am REfacut. Adica blogul asta exista de prin 2010, doar ca nu m-am ocupat de el. Intr-o buna zi (adica azi), un prieten mi-a spus "Uite ce am gasit! http://words-inwind.blogspot.com/". Am recunoscut adresa si ma gandeam "Ce dracu? ala era blogu meu de acum vreo 2 ani. Cine stie ce prostii am scris pe-acolo." Si asa am inceput prin a-mi recupera parola, am sters toate postarile, iar acum scriu chestia asta.
Exact, nu stiu de ce am inceput sa ma ocup din nou de el, probabil ca peste vreo 2 saptamani iar o sa uit ca am un blog pe care oricum nu se uita nimeni. Da' totusi, e o pierdere de timp si asta e tot ce am nevoie. Urasc sa ma plictisesc deci orice activitate care ma tine ocupata e bine-venita.
Ce pot sa va mai zic decat... Have fun! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu