marți, 6 martie 2012

Plictiseala de primavara

Nu, n-o sa scriu despre martisoare sau despre 8 martie, nici macar despre ghiocei. Nu-mi plac chestiile astea - tot ce imi place e pur si simplu primavara. Nu ma multumesc sa fie martie daca nu sunt temperaturi de aprilie. Degeaba e ziua mea peste o saptamana, ca tot frig e afara si tot nu cred ca dau vreun party. My super sweet 16 - home alone with beer and popcorn. :)
Well, ce voiam sa va arat azi e o poezioara scrisa de mine amu' vreo 2 ani. Inca nu am terminat-o, dar mai bine va pun 2 strofe decat poezia cealalta de 5, esuata. Asta ar trebui sa fie un fel de scuza ca n-am mai postat de ceva timp. Enjoy! (Or at least, try not to laugh)

Când întunericul se-aşterne
Peste-ntreaga lume sură,
Lumini a stelelor eterne
Se îmbină-ntr-o textură.

Câte-un zgomot melancolic
Dintre trestii-ncet răsună.
Cu un farmec hiperbolic
Se arată mândra lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu