sâmbătă, 17 martie 2012

Smile!


Ce bine e sa fii copil. Asa as vrea sa pot sa dau timpul inapoi sa fiu din nou la gradinita. Nu as mai zice niciodata ca abia astept sa fiu mare. Unele lucruri e bine sa nu le stii. Mi-am amintit de niste versuri de Eminescu.
"E usor a scrie versuri
Cand nimic nu ai a spune."
Nu vreau sa le comentez. Pur si simplu voiam sa le scriu undeva. :)
Sa trecem la alte treburi. In primul rand, ma las de fumat. Nu ca fumam eu mult, dar nu vad ce rost are sa iti afumi corpul. Am facut 3 pariuri pe tema asta si am de gand sa le castig. Si nu renunt la tigari doar ca sa castig niste pariuri acolo, ci ca sa-mi castig plamanii inapoi. Inca tin la ei. Stiu ca nu ma crede nimeni, dar o sa vada toata lumea. NU e greu sa te lasi de fumat. E doar o chestie de vointa si ambitie. Cei care zic "Am incercat, dar nu pot sa ma las" pot de fapt sa renunte, doar ca nu vor. Watch me!
In al doilea rand, tocmai am avut parte de o petrecere aniversara grozava! Nu e vorba de locatie, de muzica, bautura sau cadouri, e vorba de oamenii care iti sunt alaturi in momentele importante. It's amazing sa stii ca sunt persoane carora le pasa de tine, te sustin si te fac sa zambesti (vezi postul Friendship). Nu poti sa fii fericit toata viata, pentru ca fericirea poate aparea si disparea in fiecare clipa. Important e sa te bucuri de momentele in care te simti cu adevarat fericit - ele iti fac viata mai frumoasa. Iubeste, pretuieste, si niciodata nu renunta la persoanele dragi!
Pentru cei care au fost azi langa mine, tot respectul, si multumesc pentru o zi de neuitat! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu