sâmbătă, 5 mai 2012

Ziua bărbatului

La multi ani! :)
Cateodata ma gandesc ce bine era sa fiu baiat. Sa mi se zica si mie la multi ani in 5 mai, nu in 8 martie si sa primesc ca cadou o bere, nu un buchet de flori. Seriously, ar fi fost mult mai usor. As fi putut sa beau bere fara sa se uite lumea ciudat la mine, sa joc fotbal in fiecare zi, sa injur la fiecare propozitie, sau sa imi bat joc de fetele proaste. Da, daca eram baiat, mi-as fi batut joc de pitipoance si curve in ultimul hal. Si baietii zic ca viata-i grea... băi! Voi nu aveti atatea griji ca noi. Voi beti, injurati si futeti. Asa ca, de ziua voastra, distrati-va cat puteti si beti o bere si pentru mine (nu ca eu nu as bea). :)
On the other hand, am invatat sa pretuiesc lucrurile marunte; pentru ca fiecare moment frumos conteaza si fiecare zambet poate insemna o clipa de fericire, fie ca este afisat pe propria ta fata, fie ca vine din partea cuiva drag. Am mai invatat ca fizicul unei persoane nu este atat de important. In legatura cu asta, imi amintesc de o  conversatie mai veche.
Din motive de confidentialitate, nu voi posta numele participantilor la dialog.
X: Da' tot iţi mai place de el. Măcar o fărâmiţă de nisip. Un sfert de fărâmiţă. A catralioana parte din fărâmiţă.
Y: Hm, doar fizic. O fărâmiţă... nu trebuie s-o împarţi în catralioane. Dar numai fizic; moral... moral nu îmi place nici cât un atom.
Aceasta persoana, Y, mi-a amintit ca degeaba arata cineva mai bine decat Leonardo DiCaprio in tinerete daca nu are o personalitate placuta. Nu vreau sa fac nicio referire la vreo persoana, ci doar sa va amintesc si eu ca interiorul e cel care conteaza. Cel putin pentru mine.
La multi ani inca o data tuturor baietilor si barbatilor si distractie placuta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu